Toro-Sunkvežimis „Toro Workman® HD Series” (07385TC/07387TC)

Toro-Sunkvežimis „Toro Workman® HD Series” (07385TC/07387TC)

Teirautis kainos

  • „Kubota®” dujinis variklis, galia iki 32,5 a.j. (24,2 kW) arba „Kubota®” dyzelinis variklis, galia iki 23,3 a.j. (17,4 kW).
  • Pagal poreikius 4WD, arba standartinis 2WD.
  • Kelio greitis – 32 km/val.
  • Bendra keliamoji galia iki 1520 kg. Vilkimo galia yra 1587 kg.
Produkto kodas: 07385TC/07387TC Kategorijos: ,

Aprašymas

Iš sunkvežimio negalėsite gauti daugiau naudingosios apkrovos, universalumo ar našumo, nei iš „Toro Heavy Duty Workman“. Turėdamas dvitėjinę ašį, septynis kartus stipresnę nei vamzdinė konstrukcija, iki 1 520 kg tempiantį kėbulą ir kiekvieną litrą varančio elektroninį degalų įpurškimo variklį, tai yra galingiausias komunalinis sunkvežimis rinkoje šiandien .

Konfigūracijos parinktys:

  •  „Workman HD“ dujinis
  •  „Workman HDX“ 2WD dujinis
  •  „Workman HDX“ 4WD dujinis
  •  „Workman HDX-D“ 2WD dyzelinis
  •  „Workman HDX-D“ 4WD dyzelinis

    Naudingoji apkrova

    „Workman HDX“ transporto priemonių linija užtikrina bendrą naudingąją apkrovą iki 1500 kg.

    Užpakalinis tiltas „DeDion“

    „DeDion“ užpakalinio tilto konstrukcija užpakalinio tilto konstrukcija yra automobilių technologija, izoliuojanti variklį, transmisiją ir pagrindinį rėmą nuo visų apkrovų, pašalinant apkrovą šiems pagrindiniams komponentams. Dvitėjinės sijos konstrukcija užtikrina puikią gebą išlaikyti vertikalią apkrovą, todėl dvitėjinės sijos yra plačiai naudojamos statybų šakoje.

    Diskiniai stabdžiai

    Keturių ratų hidrauliniai diskiniai stabdžiai suteikia daugiau stabdymo galios ir lengvesnę priežiūrą nei tradiciniai būgniniai stabdžiai.

    Keturių ratų trauka

    Tiekiama pagal užsakymą automatinė keturių varančiųjų ratų dvikryptė traukos sistema, kai reikia, suteikia papildomą trauką be operatoriaus įsikišimo.

    Priekinis smūgiams atsparus buferis

    Specialiai suprojektuotas kompozicinis buferis su septyniais (7) energiją sugeriančiais deformacijos zonos kūgiais apsaugo „Workman“ nuo smūgių esant greičiui iki 4,8 km/h ir pilnai apkrovai, be liekamosios deformacijos.

    Didelio našumo variklis

    Skysčiu aušinamas dyzelinis variklis pasižymi puikiu sukimo momentu esant mažiems apsisukimams, atitinka EPA 4 lygio išmetimus ir yra paruoštas B20 biodyzeliną naudoti.

     

    Važiavimo kokybė

    Nepriklausoma priekinė pakaba, susidedanti iš dviejų dvigubų A formos rėmų su priešingomis dvigubomis sraigtinėmis spyruoklėmis ir dvigubais amortizatoriais, užtikrinančiais priekinės pakabos 14,6 cm judėjimą. Galinės pakabos konstrukciją sudaro „DeDion“ galinė ašis ir dvigubos nepriklausomos lakštinės lingės ir amortizatoriai, užtikrinantys galinės pakabos 7,6 cm eigą. Privalumai yra operatoriaus patogumas, saugumas, sumažėjęs operatoriaus nuovargis, padidėjęs produktyvumas ir efektyvumas.

    Standūs rėmai

    „Workman®“ priekinio erdvinio rėmo konstrukcija yra daugialypė arba ferminė, užtikrinanti ypatingą tvirtumą ir sukimo standumą nelygiame reljefe. Galiniame rėme naudojama lovio konstrukcija, užtikrinanti didžiausią tvirtumą gabenant sunkius krovinius.

    Operatoriaus komfortas

    Be aukščiausios važiavimo kokybės, HD serija siūlo lengvai skaitomų prietaisų rinkinį, padidintą erdvę kojoms, radijo/gėrimų laikiklį, lengvai pasiekiamus valdiklius ir gilią daiktadėžę.

    Universalumas

    Be pervežimo ir vilkimo, „Workman®“ gali atlikti įvairias darbo užduotis su priedais, tokiais kaip 757 litrų purkštuvas, „Vicon®“ barstytuvas, 1/3 vertikali pakėlimo platforma, „Patriot®“ oro pakėlėjas ir barstytuvai. Daugybė priedų padidina universalumą, įskaitant tentą, sulankstomą priekinį stiklą, įvairius apšvietimo komplektus, prabangią standžią kabiną, įvairias platformas, keturių stovų apsaugos nuo apvirtimo sistemos (ROPS) konstrukcijas, automatinį galinio borto atidarymą, galinį darbo veleną (PTO) ir kt.