Taisyklės

El. parduotuvės www.gveja.lt TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) nustato Pirkėjo ir UAB „Gveja“ (toliau – Pardavėjo) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “e-parduotuvė”).

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

2.1. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą ir susipažinęs su taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Užsakyti”.
2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma e-parduotuvėje.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su e-parduotuve, pranešdamas raštu apie tai pardavėjui, vadovaujantis 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“.
3.3. Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 darbo dienų jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus.

4. Pirkėjo pareigos

4.1. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą.
4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.3. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes.
4.4. Pirkėjas sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis taip pat ir kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Pardavėjas turi kitas Sąlygose ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti ar nutraukti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.
5.4. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.

6. Pardavėjo pareigos

6.1. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepatiekimą.

7. Informacijos siuntimas

7.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
7.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo e-parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu elektroninio pašto adresu.

8. Baigiamosios nuostatos

8.1. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Apmokėjimas

Sumokėti už prekes galite jas užsisakydami arba atsiimdami, grynaisiais pinigais, pavedimu, banko kortele ar lizingu.

 Grynaisiais pinigais:

  • galite sumokėti kurjeriui, kai jis nurodytu adresu įteikia Jums pirkinį;
  • galite sumokėti atsiimdami prekę „Gveja“ parduotuvėje.

 Jei mokate grynaisiais pinigais kurjeriui:

  • turėkite tikslią, sąskaitoje nurodytą, sumą;
  • kurjeriui grynaisiais pinigais galite sumokėti, jei visa mokėtina suma neviršija 850,00 €.

 Elektronine bankininkyste (Swedbank, SEB, Luminor (Nordea, DNB), Citadele, Medicinos bankas ir Šiaulių bankas):

  • pasirinkite mokėjimą „Mokėti per elektroninę bankininkystę“ ir pasirinkite banką mokėjimui „Citadele“, „Luminor (DNB)“, „Medicinos bankas“, „Luminor (Nordea)“, „SEB“, „Swedbank“ ar „Šiaulių bankas“;
  • būsite nukreipti į jūsų pasirinkto banko puslapį, kuriame turėsite prisijungti ir patvirtinti mokamą sumą. Suveskite duomenis mokėjimo autentifikavimui ir patvirtinkite.

 Debeto ir kredito kortelėmis:

  • Debeto ir kredito kortelėmis galite atsiskaityti bet Gveja parduotuvėje;
  • kurjeriui;
  • arba paštomate.

Lizingu:

  • išsirinkite prekę ir užpildykite reikalingus duomenis;
  • pasirinkite apmokėjimo būdą „Pirkti išsimokėtinai lizingu ir būsite tiesiogiai nukreipti į lizingo apsipirkimo internetu savitarną;
  • patvirtinkite savo duomenis, įvesdami asmens kodą ir pasirašykite asmens duomenų tvarkymo sutikimą, pervesdami 0,01 € iš savo banko sąskaitos;
  • užpildykite papildomus duomenis, reikalingus Jūsų mokumui įvertinti;
  • kai Jūsų mokumas bus įvertintas, Jums bus pateikti išsimokėjimo planų variantai, iš kurių galėsite pasirinkti jums palankiausią;
  • pasirinkę planą, pasirašykite sutartį, dar kartą pervesdami 0,01 € iš savo banko sąskaitos;
  • kai viską atliksite teisingai – Jūs būsite sudarę sutartį ir nukreipti atgal į elektroninę parduotuvę www.gveja.lt, kur Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti.

 Išankstiniu bankiniu pavedimu:

  • galite apmokėti iš bet kokio Lietuvos arba užsienio banko (įnešant grynus pinigus arba darant pervedimą iš sąskaitos);
  • mokėjimo paskirtyje nurodykite Jūsų užsakymo numerį;
  • išankstinę sąskaitą faktūrą su užsakymo numeriu ir kita informacija rasite prie Užsakymo informacijos („Mano profilio“ zonoje, „Užsakymo informacijos“ skiltyje);
  • norėdami greičiau gauti užsakytas prekes, po pavedimo atlikimo informuokite mus el.paštu info@gveja.lt. Kitu atveju, užsakymą vykdyti pradėsime ne iš karto, o tik sekančią darbo dieną.

Mokėjimų surinkimą vykdome per Lietuvos Banko licenziją piniginių įmokų surinkimui turinčią ir pagal Lietuvos respublikos įstatymus veikiančią PAYSERA  mokėjimų inicijavimo sistemą.

Garantinės sąlygos ir prekių grąžinimas

Garantinės sąlygos

  1. Prietaisui suteikiamas garantinis laikotarpis, nurodytas garantinėje kortelėje, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.
  2. Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama garantijos kortelė. Kortelė, kurios bent viena grafa neužpildyta ar trūksta pardavėjo parašo bei antspaudo, laikoma negaliojančia.
  3. Intensyviai eksploatuojamus prietaisus reikia pristatyti techninei apžiūrai kas 3 mėnesius arba pagal gamintojo rekomendacijas.
  4. Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:
    • prietaisas naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
    • prietaisas mechaniškai arba kitaip pažeistas;
    • gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
    • naudojant prietaisą ne pagal paskirtį;
    • dėl savaiminių detalių nusidėvėjimo (anglies šepetėliai (angliukai), laidai, akumuliatoriai, jungtys, įrankių laikikliai ir kt.);
    • gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
    • gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);
    • gedimams, kai nustatomi prietaiso perkrovimo požymiai;
    • gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
    • jei prietaisas buvo nekokybiškai remontuotas ne gamintojo autorizuotose aptarnavimo centruose;
    • jei įrenginys buvo ardytas ar kitaip paveiktas;
    • laiku neatlikus privalomų profilaktinės priežiūros darbų, jei gamintojas taip nurodė.

Prekių grąžinimas

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014 m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės  2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo”.

Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Jums nereikia nurodyti atsisakymo priežasčių. Prekę grąžinti galite šiais būdais:

  • pristatant ją į UAB „Gveja” atstovybę;
  • per siuntų tarnybos DPD kurjerį.

Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, apmoka pirkėjas.

Prekės keičiamos ir grąžinamos pirkėjo rašytiniu prašymu, jame nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą.

Grąžindami prekę, prie prašymo Jūs turite pateikti daikto pirkimą iš mūsų parduotuvės įrodančius dokumentus bei prekės garantiją patvirtinantį dokumentą, jeigu toks yra. Pirkimą įrodančiais dokumentais gali būti laikomi kasos aparato kvitas, pirkimo-pardavimo kvitas, PVM sąskaita-faktūra, sąskaita-faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita.

Jeigu Jūs neišsaugojote prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė gali būti keičiama arba vykdomi kiti Jūsų prašyme nurodyti reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas, grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Grąžinamas daiktas turi būti nenaudotas, nesugadintas, nepraradęs prekinės išvaizdos, išsaugotos jo vartojamosios savybės, pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pavyzdžiui, Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

PASTABA. Jūs neturite teisės persigalvoti ir atšaukti užsakymą, jei internetu perkate tam tikras prekes, pavyzdžiui, jei daiktai yra pagaminti pagal užsakymą ar pritaikyti Jūsų asmeniniams poreikiams.

Pardavėjas, priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.

Duomenų apsauga

Siekdami būti atsakinga įmone ir vertindami savo klientų privatumą informuojame, kad Jūsų duomenų perdavimui yra naudojamas saugus ryšys su serveriu, kurį užtikrina TLS v1.2 SHA256 su RSA 2048 bitų šifravimo raktu ir pasaulinio sertifikavimo lyderio Comodo sertifikatas. Tokiu būdu Jūsų duomenys saugiai ir pašaliniams asmenims neįskaitomu formatu perduodami tiesiogiai mums.

Klientų (Jūsų) duomenys saugomi ir apdorojami laikantis 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojusio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (GDPR) ir Elektroniniu būdu perduodamų duomenų apsaugos įstatymo (TDDSG) direktyvų. Jūsų kontaktinė informacija (vardas, pavardė, tel. numeris, el. pašto adresas ir gyvenamosios vietos adresas) bus saugoma 5 metus nuo paskutinio prisijungimo. Taip pat Jūsų atlikti užsakymai laikomi 5 metus dėl to, kad kai kurioms prekėms yra taikoma 5 metų  garantija. Jūsų paskyra ir visa informacija bus ištrinta po 5 metų skaičiuojant nuo paskutinio prisijungimo. Kai bus ištrinta paskyra, Jūs nebegausite UAB „Gveja“ naujienlaiškių elektroniniu paštu, jeigu juos buvote užsiprenumeravę.

Bet kuriuo metu Jūs turite teisę nemokamai gauti informaciją apie Jūsų pateiktus ir išsaugotus duomenis, juos keisti, blokuoti ar, prireikus, ištrinti. Tą galite padaryti prisijungę prie savo paskyros www.gveja.lt, kreipdamiesi į mus el. paštu info@gveja.lt.

Mes jokiu būdu neperduodame Jūsų kontaktinių duomenų, įskaitant vardą, pavardę, tel. numerį, gyvenamosios vietos ir el. pašto adreso tretiesiems asmenims, išskyrus prie klientų aptarnavimo prisidedančius mūsų partnerius, teikiančius paslaugas, kuriems šie duomenys yra būtini įvykdyti Jūsų užsakymą. Tačiau ir tokiais atvejais jiems pateikiami tik minimalūs būtini duomenys.

Mums rūpi Jūsų privatumas, saugumas ir pasitikėjimas.